sobota 25. října 2014

Vánoční trol

Pojď, pojedeme se podívat do OBI, řekla mi jeden den kamarádka.Tak proč ne? Podívat se copak nového mají na letošní Vánoce...Procházely jsme se po obchodě,přes šroubky a různé kutilské potřeby jsme se dostaly až do oddělení Vánoce. Zase tolik nádhery. Letos jsem nějaká bezradná,ale objevila jsem tam spousty malinkatých drobnůstek pro moje Karinky. Ale jednu jsem úplně přehlédla a to malý domeček na čajovou svíčku. Beru ho do ruky a zase ho vracím, říkám si,že ten se mi určitě nebude hodit do letošních Vánoc..ale kamarádka najednou povídá :"jéééé ten je pěkný,k tomu by byl hezký vánoční elf." A domeček už byl v nákupním košíku.:) Netrvalo dlouho a malý trol je na světě.
Sice ještě není ani adventní čas,ale myšlenka na malého skřítečka byla tak neodbytná,že prostě ruce šily tak rychle, že už je tu..
Malý trolíček zvědavě kouká do malého domečku a vyhlíží Vánoce :)Jaký letos budou? Jasně,že zase veselé a šťastné, to si přejeme všichni každý rok,ale já si přeji vždycky jen to jediné,aby jsme za rok zase byli všichni pohromadě a ve zdraví jsme si mohli přisednou k vánočnímu stolů a vzpomínat na ty co tu už nejsou s námi. Prostě si ty sváteční voňavý dny prožít krásně společně :) A od toho jsou právě vánoční trolové,kteří na to dohlížejí. A,když na sebe lidé budou ošklivý a budou se mračit,tak trolík se taky bude mračit a díky tomu se připálí vánočka a zapíchne kost do krku a začne hořet stromeček...Tak se všichni raději usmívejte a nejenom o Vánocích, protože jsou i jiný trolíci,kteří na nás dohlížejí oknem celý rok :)

Žádné komentáře:

Okomentovat