sobota 26. května 2012

Foto z půdy ?





Foto z půdy?Myslíte? Kdepak foto je pořízené právě před chvilkou.Ale nedalo mi to trochu si pohrát.Na své malá miminka mám nová kočárek a kolíbku. Když jsem je vyfotila tak mi to úplně nahrávalo k někaým fotkám zastrčené na půdě a znovu oprášené :o)
Tímto bych chtěla poděkovat panu Lukačinovi a jeho milé paní za to,že mi vždycky splní co já si navymýšlím :o)

6 komentářů:

  1. To je náádhera, to by se líbilo i mým dcerkám.

    OdpovědětVymazat
  2. Klárinko, moc tě zdravím. Tvé Kariinky jsou překrásné a čím dál propracovanější. Nádhera, ráda sem chodím a ty máš u mě za to ocenění. Krásné dny vám všem.pa A.

    OdpovědětVymazat
  3. I precisely wanted to appreciate you again. I am not sure what I could possibly have followed in the absence of these information shown by you about such industry. It previously was an absolute fearsome case for me, however , being able to see your skilled strategy you handled the issue made me to cry over happiness. Extremely thankful for the advice and as well , believe you comprehend what an amazing job that you are carrying out educating many people with the aid of a blog. I know that you haven't encountered all of us.Cccam Server

    OdpovědětVymazat