čtvrtek 13. října 2011

Zimní radovánky z podzimní deprese

Letos je pro mě podzim šíleně depresivní a tak tvořím a tvořím a už mám v hlavě zimu....pořád mi přijde snesitelnější než podzim,protože po zimě přijde jaro :o)A tak z moji deprese vznikají další nápady a tady jeden je ,vlastně dva :o)Nejdříve vzniknul chlapeček.Ale bylo mu smutno a koukal na mě psíma očima tak dostal ještě holčičku.

Na zimní radovánky se už chystají malá Sněhulinka a malý Mraziváček.Dva skotačivý skřítuláci se nemohou dočkat,až se objeví první sněhové vločky.Už netrplělivě vyhlížejí paní Zimu.Pozvali ji na kopečkovou zmrzlinu,která má mrazivou příchuť rampouchu.

1 komentář:

  1. ahoj Kláro! dnes jsem objevila tvůj blog a hned jsem se zařadila do skupiny nadšených čtenářů. tak krásné panenky děláš, úžasné, okouzlující! je možné je někde koupit? jinak se budu těšit, když zajdeš na návševu mého blogu, je to taková všehochuť :-) krásný den. Soňa.
    http://vad-art.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat