čtvrtek 6. ledna 2011

Učíme se kreslit




Včera jsem nalezla komentář od Cat u karinky Andělíčka...Vždycky se koukám na nové blogy a čerpám z nich inspirace.A nejinak tomu bylo i u Cat..Nakoukla jsem a úplně mě uchvátila nádherná knížka plná nádherných postaviček.Malované obrázky jsou stvořené pro moje tvoření a šití.Je plná inspirace...Cat knížku vychválila a tak jsem dneska zavítala do knihkupectví a už ji mám taky doma.A musím říct,že Cat měla opravdu pravdu :o)Knížka je úžasná a nádherná. Už jsem díky ní namalovala první skřítky a myšičku. Už se těším jak budou na papíře přibývat další a další postavičky,které pak ztvárním v podobě Karinek.A tajně doufám a věřím,že bude prospěšná i mým dětem...
Cat mnoho díku...

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty se povedly a narozdíl ode mne se nebojíš barev! Mám blog už rok a nikdy jsem nic "nekomentovala", až Karinky mne přiměly. Nemám ve zvyku plýtvat superlativy, ale na tom, co jsem napsala, trvám. Těším se na tvůj další výtvor, máš vážně talent. (snad se mi to napodruhé podaří zveřejnit...)

    OdpovědětVymazat