pondělí 29. března 2010

Beránek


Po velmi dlohé době jsem vytáhla formu na beránka.Rozhodla jsem se totiž letos obdarova všechny svoje milé beránkem. Už jsem upekla tři a jednoho se mi podařilo zachránit i,když měl namále.Musela jsem slíbit,že upeču ještě.Má totiž výboírné těsto a jen se po něm zapráší.
Ale tohoto beránka jsme si načančali.Zdendík vybral mašličku a já dala očička....

A tady je tedy slibovaný recept. Recept napsal do časopisu Marianne kuchař Roman Paulus.Dímto mu díky za vynikající dobrotu.

Velikonoční beránek
250gr kvalitního bílého jogurtu ( použila jsem dva malé kelímky Activie )
250gr polohrubé mouky
250gr cukr krupice
120ml rostliného oleje
3 vejce ( dala jsem jen dvě )
1 balíček prášku na pečení
kůra z 1 citronu
špetka muškátového oříšku ( nedávala jsem )
špetka soli
máslo na vymazání formy a polohrubá mouka na vysypání

5 komentářů:

  1. teda ten je krásný! Pokud máš nějaký osvědčený recept tak sem s ním! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Karii ..jůů beránek se povedl, také bych se přimlouvala za recept .. dííky. K

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Vám,recept jsem vynašla v posledním číslu časopisu Marieanne.je to jogurtové těsto a je fakt vynikající :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Klárko, ten je senzační!!Prosím,prosím taky o recept:o)).Díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujeme za recept, určitě vyzkoušíme!!!

    OdpovědětVymazat